Land van Cuijk

Sport en Cultuur

Kiwanisclub Land van Cuijk steekt jaarlijks diverse verenigingen in onze regio financieel de helpende hand toe. Meestal met het inmiddels in het Land van Cuijk overbekende  'Muziek in de Maïs'.
Laat je fantasie de vrije loop en stel je eens voor dat je op het grasveld staat, omringd door drie meter hoge maïs. Onder de sterrenhemel en lekker beschut door die metershoge groene muur van maïsplanten. Met een vertrouwde formule, maar ook ieder  jaar met weer wat verrassingen.

En natuurlijk niet te vergeten: de sportieve wedstrijd waarmee de verenigingen in het Land van Cuijk en Noord-Limburg de clubkas weer flink kunnen spekken.
Welk team blijft het langst aan de maïsstengels hangen....?

Kwaliteit, Professionaliteit, Gezelligheid en Topmuziek, dat is Muziek in de Maïs!